Moj blog je namenjen vsem tistim, ki so ljubitelji psov, pa naj bo samo hišni ljubljenček, šolan,razstavni ali vse skupaj .
Namenjen je tistim, ki si dovolijo prebrati, razmišljati o najboljšem prijatelju psu. Izvedeti kaj novega in vsem tistim, ki mi želijo kaj napisati, dodati, me poučiti, opomniti, spomniti, deliti z mano veselje…

Blogu sem naredil »glavo« dodal svoje »srce«, da bo imel še »dušo« bomo poskrbeli skupaj!


Veliko užitkov ob pregledovanju in branju bloga vam želim.


free counters

vzrejne psice

Pasma - Breed: ROTTWEILER
Inka Mumlek
Poležena - Born: 01.04.2008
SLRRW -002991
Oče - Sire: Muck von der Scherau ADRK
Mati - Dam: Kelly vom Mühlberg ADRK
Vzreditelj - Breeder: psarna Mumlek
Lastnik - Owner:
Mitja Florjančič- kennel Wildernike

Certificat: ZTP BH IPO1

------------------------

BONITA WILDERNIKE

Poležena - Born: 30.12.2012
SLRRW -003343
Oče - Sire: Lacky von der Südpfalz ADRK
Mati - Dam: Inka Mumlek SLRRW
Vzredit - Breeder: Mitja Florjančič -kennel Wildernike
Lastnik - Owner: Mitja Florjančič- kennel Wildernike


Certificat: ZTP BH

--------------------------------------------------------------

Lastnik / Owner: Mitja Florjančič- kennel Wildernike

Maribor - Slovenija

Mobi : +38641-297039


5/11/12

INKA MUMLEK

CIB- Mednarodni prvak v lepoti - International Champion
  
CHAMPION of SLOVENIA

CHAMPION of  CROATIA
CHAMPION of  HUNGARIAN  
CHAMPION of  BOSNIA and HERZEGOVINA
YOUNG CHAMPION of SLOVENIA
YOUNG CHAMPION of AUSTRIA
Slovakia Klubsieger 2010 – BOB
V 1 KLUB SIGERIN (BIH) 2012
WINTER WINNER CELJE 2010
ÖKV Centennial Junior Winner 2009

Middle East European Jung Winner 2009

AlpeAdria Winner 2009 / Best Junior /Junior BOB


2 comments:

katja said...

Mitja meni je tvoja psička res čudovita. Sem bila kake tri leta nazaj na tem blogu pa vidim da se lepo razvija pa mladiče je že imela vmes :-) sem se spet spomnila na vaju ob prebiranju novembrskega kinologa, kjer je njena fotka z razstave. edino kar se mi zdi škoda je, da ne delata ro ali kakega drugega pasjega športa in toliko hodita po razstavah.

Mitja Florjančič said...

Katja,hvala za prijeten komentar!
Lepo,da občasno slediš mojim objavam in, da si si vzela čas in prebrala, še članek o rw :D .
Katja vse, pa res ne moreva delati :),morda pa nekoč s kakšno Inino potomko ali potomcem :D (nikoli ne reci nikoli)!!! ;)

Mitja